Megújuló vásárlási folyamat Autodesk termékek esetén                                                  

2024. szeptemberében megújul az Autodesk termékek vásárlásának folyamata.

2024. őszén az Autodesk Európában is új szoftvervásárlási modellt vezet be. Az új vásárlási modellt az Autodesk 2023. novemberében indította el Ausztráliában, majd Új-Zélandon 2024. márciusában, ezt követően pedig az Egyesült Államok és Kanada területén vezette be az új modellt 2024. júniusában.

                 

Az új vásárlási modell közvetlen pénzügyi kapcsolatot jelent az ügyfél és az Autodesk között a szoftverbeszerzések területén.

2024. szeptember 7-től az ügyfelek csak közvetlenül az Autodesktől vásárolhatják meg az Autodesk szoftvereket. Bizonyos termékek és kormányzati szervek esetén ez a változás egyelőre nem lép életbe, továbbra is a jelenlegi pénzügyi folyamat lesz érvényben.

A Mensch und Maschine továbbra is folytatja az Autodesk szoftverekhez kapcsolódó szolgáltatásnyújtást az árajánlatok összeállításával, értelmezésével, a licenckérésekkel és a támogatással. A nem Autodesk, hanem saját, Mensch und Maschine fejlesztésű szoftverek ügyintézése és vásárlása továbbra is az eddig megszokott módon történik.

Árajánlatok és konfiguráció

Az Autodesk a meglévő előfizetések vagy szoftverigények alapján árajánlatot állít össze az ügyfelek számára, melyet közvetlenül juttat el az ügyfelek részére e-mailben.

A Mensch und Maschine segít összeállítani az árajánlatot az Autodesk árazása és az ügyfél számára legjobb megoldás alapján. Az ügyfelek az árajánlat módosítását, elfogadását és egyben a rendelés jóváhagyását közvetlenül az Autodesk felé adják le egyfajta önkiszolgáló rendszerben.

Fizetés

A fizetési tranzakciót a továbbiakban nem a Mensch und Maschine kezeli, a vételárat az ügyfelek közvetlenül az Autodesknek fizetik. A fizetés bankkártyával, banki átutalással azonnal, vagy a feltételeknek megfelelve 30 nap halasztással történhet.

Fenntartott partnerség

A Mensch und Maschine továbbra is az ügyfelek kulcsfontosságú partnere marad. A támogatás, a képzés, az árajánlatkérés és valamennyi ügymenet a korábbiak szerint történik.

Készüljön fel a változásra!

A számlázási folyamat egyszerűsítése érdekében az ügyfeleknek azt tanácsoljuk, hogy az Autodesket szállítóként állítsák be a beszerzési rendszereikben.

Az Autodesk különféle fizetési módokat fogad el:

  • Hitelkártya, bankkártya, PayPal
  • Banki átutalás
  • 30 napos halasztott fizetés

Szempontok az új rendszer mellett

  • Az ügyfelek konzisztens, az Autodesk által meghatározott árat kapnak.
  • A Mensch und Maschine elkötelezi magát amellett, hogy további költségek nélkül fenntartja a partnerség során nyújtott szolgáltatási szintet.

Mit kell tennem ügyfélként?

2024. szeptember 6. előtt:

  • A szerződéskezelő kérje cégénél az Autodesk beállítását szállítóként.
  • Amennyiben 2024.szeptember 6-ig esedékes a megújítás vagy új licenc vásárlása, akkor minden az eddig megszokott módon történik.

2024. szeptember 6. után:

  • Amennyiben 2024. szeptember 6. és 2024. december 6. között esedékes a megújítás, akkor dönthet úgy, hogy a licenc megújítását előrehozza, és intézi az eddig megszokott módon az aktuális árak alapján.
  • Ha 2024. december 6. után esedékes a megújítás, akkor forduljon hozzánk  segítségért.

Javasoljuk, hogy 3 évre vásároljon vagy újítson meg bérletet, nem csupán az ár befagyasztása miatt, hanem ezzel megőrizheti a jelenlegi pénzügyi folyamatot is.

A változás után

Minden vásárlás a Mensch und Maschine-vel egyeztetett Autodesk árajánlat-rendszerén keresztül történik, és az új eljárás szerint a fizetés közvetlenül az Autodesk felé történik.

A Mensch und Maschine elkötelezett amellett, hogy zökkenőmentes átállást biztosítson az ügyfelek számára az Autodesk szoftvervásárlási modelljének ezen változása során.

A zökkenőmentes átállás és tranzakció érdekében fontos, hogy a vásárlási folyamat részeként beállítsa az Autodesket szállítóként. Az ehhez szükséges összes információt megtalálja ezen az űrlapon. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az egyes vállalatoknak eltérőek lehetnek az ilyen irányú követelményei, ezért javasoljuk, hogy konzultáljon a beszerzési osztályával a szükséges  információk meghatározásához.