Fejlesztések a Maya szoftverben                                                    

Az Autodesk a Maya szoftverben számos fejlesztést és javítást vezetett be az alkotók hatékonyabb munkája érdekében.

                                                                                               

A 2021. december 15-én megjelent új Unreal Live Link for Maya beépülő modul megkönnyíti a Maya művészek számára az animációs adatok streamelését Mayáról az Unreal-re. A beépülő modul lehetővé teszi a művészek számára, hogy Maya nyelven szerkesszenek tartalmakat, és kontextusban, valós időben tekintsék meg munkáik előnézetét az Unreal-ben.

Az új deformátorokkal, köztük a rázkódás-deformátorral, az új érintőleges csillapító csúszkával és az új retarget morph móddal a riggerek könnyebben használhatók.

A Maya modellező eszközkészletét a Make Live támogatással és a precízebb modellezést lehetővé tevő Multi-Cut eszközzel bővítették. A Maya továbbra is kiterjeszti USD-integrációját további Channel Box támogatással. Ez a kiadás új frissítéseket is tartalmaz a Bifrost és a Substance bővítményekhez, valamint új funkciókat, teljesítményjavításokat és hibajavításokat az MtoA-ban.