Autodesk Account használati útmutató

Felhasználó társítása termékhez

Az Autodesk ügyfelei a programokkal és a felhőtárhellyel kapcsolatos összes információt az Autodesk Account portálon keresztül érhetik el. A bejelentkezés után egy testreszabott, csak az ügyfél termékeit és szolgáltatásait tartalmazó felület jelenik meg a képernyőn.

  • Bejelentkezés után kattintsunk jobbra felül a monogram ikonra, majd a legördülő menüben keressük meg a „My Account” (Fiókom) fejezetben a „User Management” (Felhasználó kezelés) menüpontot.
    Vagy a megjelenő felületen válasszuk balra a „User Management” » „By Product” (Felhasználó kezelés » Termék szerint) menüpontot.
  • Az így megjelenő lapon kattintsunk a kívánt termék névjegyére.
  • A megjelenő adatlapon láthatjuk a szoftverhez rendelt felhasználókat. Ha a három pont szimbólumra kattintunk, akkor a megjelenő menüben a „Remove access” (Hozzáférés eltávolítása) segítségével vonhatjuk vissza a termék használati lehetőségét..
  • Alul az „Assign users” (Felhasználók hozzárendelése) nyomógombbal adhatunk új felhasználóknak jogosultságot a termék használatához.