Autodesk Account használati útmutató

Csapatok létrehozása

Az Autodesk ügyfelei a programokkal és a felhőtárhellyel kapcsolatos összes információt az Autodesk Account portálon keresztül érhetik el. A bejelentkezés után egy testreszabott, csak az ügyfél termékeit és szolgáltatásait tartalmazó felület jelenik meg a képernyőn.

  • Bejelentkezés után kattintsunk jobbra felül a monogram ikonra, majd a legördülő menüben keressük meg a „My Account” (Fiókom) fejezetben a „User Management” (Felhasználó kezelés) menüpontot.
    Vagy a megjelenő felületen válasszuk balra a „User Management” » „By Users” (Felhasználó kezelés » Fehasználó szerint) menüpontot.
  • Az így megjelenő lapon jobbra felül kattintsunk a fogaskerék ikonra.
  • A megjelenő adatlapon láthatjuk az aktuális csapat nevét, amit a „Rename” gombra kattintással változtathatunk meg.
  • Ha új csapatot kívánunk létrehozni, akkor kattintsunk jobbra felül az „Actions” (Műveletek) legördülő listára, majd alatta a „Create team” (Csapat létrehozása) menüpontra.
  • Adjuk meg az új csapat nevét a „Team name” (Csapat neve) adatmezőben, majd kattintsunk jobbra alul a „Create Team” (Csapat létrehozása) nyomógombra.
  • Az új csapat létrejötte után rögtön az „Invite users” (Felhasználók meghívása) nyomógomb segítségével felhasználókat társíthatunk a csapathoz. A „Do this later” (Későbbre halasztás) menüre kattintva a felhasználók felvételét későbbre halaszthatjuk.